dimarts, 14 de juliol del 2015

Atelier: Kimonos

Des que vaig començar a cosir potser la peça a la que estic més agraïda i que m'agrada més cosir i em dóna més bon resultat és el kimono.



Els primers kimonos que vaig fer van ser per nadons. I n'he fet algun per nens de més de sis mesos però és una peça ideal pels recent nascuts. Fàcils de posar, pràctics, frescos, combinables amb calcetes o amb pantalons... ara que s'acosta la recta final del meu embaràs recupero algun kimono que ja tenia fet i en faig de nous.


Si us agrada cosir, teniu traça i voleu provar de fer un regal a una futura mare us pot interessar aquests patrons de kimonos. 

1. Pen, seb & rox, 2. Purl bee

I si no sabeu cosir però teniu previst un naixement a la família proper i voleu fer un regal personalitzat des de p'tit gat us ajudaré encantada


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...