divendres, 17 de juliol del 2015

Dies de... Comiats i novetats


Aquest post el tenia pensat per finals de juliol, principis d'agost, depenent com anessin les coses. No us espanteu, la meva panxa encara aguanta i no hi ha senyals que tingui previst sortir abans. Fa massa calor a fora i s'està massa bé a dins. Però tot pot ser. Des del dia que us escric això fins el dia que ho llegiu poden passar moltes coses.

De moment l'altra cosa que tenia pensada per aquest post també canvia. I aquí les novetats.Us volia donar unes bones vacances i retrobar-nos al setembre, amb energies noves, forces renovades i potser un canvi de look del blog. Perquè a l'estiu sempre sec davant del blog i penso: quins canvis hi hauran per l'any que ve, per la nova temporada?

I aquesta vegada la reflexió ha estat més forta del que em plantejava quan vaig seure. Pensava en canviar el disseny, pensava en nous posts, en noves idees... però al final he pensat que després de 3 anys publicant, dos anteriors pensant-hi i 307 posts publicats necessito un descans. Aquest blog el faig perquè m'agrada. Gaudeixo cosint i gaudeixo descobrint activitats i col·leccions per nens. Però altres feines em reclamen, laborals i familiars.

Però no us vull deixar així com així, no és un adéu per sempre (no m'agraden aquest tipus de comiats), sinó és una pausa. No sé de quina durada es tractarà. Dependrà del camí que agafin les coses. El que sí que us puc assegurar és que invertiré aquesta energia en el Facebook. Sóc gran defensora dels blogs però aquí poso un stop i em centro en el Facebook de P'tit gat. Aquest estiu les meves reflexions aniran encaminades allà, per apostar fort en Facebook. Potser me la jugo, potser no.

Em voleu acompanyar en aquesta nova aventura?

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...