divendres, 30 de gener del 2015

Aparador. Diademes

Les vostres filles són de portar el cabell llarg i deixat anar? Amb el serrell caient-li a la cara? Impossibles d'aguantar amb un clip o una diadema?

La meva sí. Aguanta 10 minuts amb cues, diademes o altres coses al cabell. Així que avui us porto una proposta de diademes i clips diverits per aconseguir que les nenes aguantin amb el cabell recollit una estona més. I a més amb un estil desenfadat i divertit, que per alguna cosa són nenes!




Imatges tretes de Pinterest (1, 2, 3, 4)

2 comentaris:

  1. M'agraden les pinces amb orelles de la primera foto! Em guardo la idea per quan la meva baldufa tingui els cabells una mica més llargs...hehehe

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a mi també és la idea que més m'agrada!
      Les altres les veig més per disfresses o moments especials i divertits

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...