dimarts, 3 de febrer del 2015

Aparador: Reciclant jerseis cap a pantalons

Ahir va començar la Kids Clothes Week dedicat al reciclatge de peces de roba que per la raó que sigui ja no fem servir. Ahir em vaig asseure una bona estona davant de la taula. Ja tenia la idea al cap i els tres jerseis preparats per tallar per convertir-ho en unes jaquetes pels nens. La gran havia, abans, triat els colors per les mànigues, depenent del cos de la jaqueta. Sí, jaquetes de dos colors. Jaquetes amb un punt divertit. Per aprofitar uns jerseis de forro polar que ja van petits.
http://www.makeit-loveit.com/2012/10/old-sweater-into-cozy-leggings.html
Tallats els cossos i les mànigues he descobert que en un dels jerseis em sobres les dues mànigues. I justament són les mànigues de la jaqueta del petit. Una bona estona pensant en com poder aprofitar aquestes mànigues per no haver-les de llençar em va fer pensar: i si a ell li faig conjunt sencer? Un xandall? Sí, el meu petit hipster. El meu nen amb pantalons arrapats.
http://www.makeit-loveit.com/2012/10/old-sweater-into-cozy-leggings.html
http://www.petitapetitandfamily.com/2012/10/diy-easy-upcycled-sweatpants.html#.UlbrDdJ6ba8

Així que per assegurar que no em quedaran uns pantalons deformats, sense una forma definida, he buscat un parell de tutorials que em poden ajudar.

Si vosaltres esteu en la mateixa situació podeu veure les diferents opcions per crear uns pantalons, unes malles, des d’unes mànigues.


Quines peces esteu reciclant? Què esteu fent durant aquesta setmana?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...