dimarts, 2 de juny del 2015

Atelier: Roba per embarassades


I ja estic de 30 setmanes. Més de la meitat de l'embaràs. Ara comença la recta final, els dos darrers mesos, coincidint amb estiu i calor. Tot i que aquest cap de setmana ha volgut donar un descans i el vent bufa fort.

Tercer embaràs. Tercera vegada que coincideix en l'estació. Estiu, primavera quasi estiu i estiu. La sort és que la majoria de la roba estiuenca en general és ample i no he necessitat fer grans compres. Però d'un embaràs a l'altre no he pogut aprofitar gaire roba. Ha com desaparegut. La vaig guardar tant bé que no la trobo? Vaig pensar que estava massa donada i la vaig llençar? La conclusió és que no tinc ni la meitat de samarretes que recordava.

La meva premissa quan cuso és “roba senzilla”. Afegir-hi detalls però amb patrons bàsics. I aquests patrons, amb poques modificacions, són els que em serveixen per crear peces fins i tot per aquests moments. Així que aquest any vaig dir: Obrim nova col·lecció. Roba per embarassada, atemporal. Aprofitable quan la panxa és petita i gran, aprofitable quan no estàs embarassada.

El patró està fet d'una brusa ample, senzilla i combinable. Per moments que has d'anar a l'oficina o per moments que vols anar més fresca. La brusa es pot aprofitar durant els nou mesos d'embaràs i fins i tot després, quan el cos encara no ha recuperat la seva forma. També, al ser un patró bàsic es pot fer servir sense estar embarassada.

I així ens preparem per passar els darrers mesos d'embaràs. Setmana 30 i contant enrere.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...