dimarts, 5 de maig del 2015

Aparador: Morocco Pants

Fa uns dies llegint un dels blogs que segueixo, la Celine de petit à petit and family demanava testers per uns pantalons. No m’ho vaig pensar dues vegades i m’hi vaig apuntar. Després en fred vaig pensar: i tindré temps de complir amb els terminis? Però és el què passa quan ets de les que s’apunta a un bombardeig sense pensar gaire.
 
I després d’apuntar-m’hi vaig ensenyar-li una foto a la meva filla gran: t’agraden aquests pantalons però canviant els colors al que tu vulguis? Em va dir que sí. I em va demanar si el seu germà també en tindria uns. Sí,. A mesura del possible sí. Curts, llargs, per nen o per nena.

Així que aquesta setmana m’he convertit en tester oficial dels Morocco Pants versió curts i per nena de 7 anys (o el que és el mateix per un espigall que gasta quasi dues talles més del que li pertoquen...)

Heu fet mai de testers? Quina és la vostra experiència?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...