dimarts, 24 de febrer del 2015

Aparador: Tres mostres de la Kids Clothes Week

Continuem parlant de la Kids Clothes Week. Però avui no porto peces creades/ customitzades/ recliclades per mi sinó que us ensenyo tres models diferents que es van cosir i presentar durant aquella setmana.


Dos models són de la mateixa mare i encara que ho presneta per separat podrien formar part d'un conjunt. Són uns pantalons i una jaqueta de tons negres i grisos. Amb aquests colors poden aportar un punt de seriositat però al utilitzar-los en detalls fan que les peces es converteixin en ideals per nens: aptes per a qualsevol moment i evitant el punt clàssic del negre i el gris.
http://www.huisjeboompjeboefjes.com/2015/02/recycled-aviator-pants-kids-clothes.html

La tercera proposta vaig pensar que era un vestit la primera vegada que el vaig veure. Em vaig enamorar del seu color. També de la combinació amb la jaqueta i les botes. El color mostassa m'agrada molt (tot i que no porto quasi mai res d'aquest color) i la combinació amb unes botes d'aigua vermelles i una jaqueta gris li donen un punt divertit. Són unes faldilles reciclades d'un jersei, amb butxaques incorporades. No sé si el jersei hagués donat per fer un vestit, però les dues propostes m'agraden.
http://helloholli.com/2015/02/02/the-colonel-mustard-skirt/

I vosaltres heu cosit alguna cosa? Jo us aniré ensenyant. D'aquella setmana encara em queda un jersei-jaqueta però he continuat reciclant peces, alggunes per mi i altres compartides per la gran de casa i per mi... Jo que era de començar les peces del no res li estic agafant el cuquet a customitzar velles faldilles, jerseis...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...