dimarts, 20 de gener del 2015

Aparador: agafant idees per la KCW

Del 2 al 8 de febrer hi ha la nova setmana costuril KCW. No sé si hi participaré activament ja que sempre dic que sí i al final el que hauria de ser una setmana dedicada a la costura acaba convertint-se en un mes. Començo molt bé però les coses s’acaben liant i petits retalls acaben de solucionar-se tres setmanes més tard. Hauria de ser un propòsit de nou any: els petits serrells acabar-los al moment (que si cosir un botó, que si rematar una costura, que si tallar fils sobrants. Són les típiques coses que em deixo pel final, asseguda al sofà, mentre miro alguna sèrie. Però es queden allà fins al final dels temps. O sigui fins que necessitem la peça per regalar a algú, perquè ens l’hem de posar...


Aquesta setmana va dedicada al reciclatge de roba. Al primer moment vaig pensar: Doncs no, no la farem aquesta setmana costuril. Però una visita a casa de la meva mare va acabar amb una bossa plena de roba. Roba per mi majoritàriament, però també amb alguns jerseis que només veure’ls vaig pensar: i si...
Vera Luna

Així que carregada vaig treure els jerseis i les altres peces que els hi vaig veure un segon ús i els vaig posar al piló de les coses pendents. I ara, fins el dia 2 de febrer em toca el moment inspiracional. Buscar idees per reconvertir aquests jerseis que ja ens van petits en noves peces. I algunes idees de les que he trobat us les porto aquí. Per cert, si us agrada reciclar roba aquests dos blogs són de seguiment obligat.

Hamster and the bee

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...