divendres, 28 de novembre del 2014

Dies de... novembre

Vist a Pinterest
Passades les vacances havia abandonat l'apartat mensual. Aprofitant que sembla que plourà tot el cap de setmana us convido a omplir ua tassa de te, agafar la manta, seure al sofà i llegir. I el resum d'aquest novembre que s'acaba és:

Atelier:
Preparatius: Després d'uns dies en que la overlock no funcionava, vaig aconseguir que tornés a anar amunt i avall. Em va ocupar un cap de setmana, mentre els nens jugaven al menjador, buscar patrons, teles i pensar en noves peces.
Conjunt d'aniversari: Tres dies abans de la festa d'aniversari d'un any d'una nena, desesperada una de les convidades buscava un regalet per fer-li. Un parell de missatges i jo em posava a treballar. I el mateix dia li arrribava aquest conjunt.

Aparador:
De gorres i barretines modernes: I entre les peces que tinc al cap cosir hi ha una bona col·lecció de gorres. En vaig agafar diferents idees en aquest post
Entrevistes d'aniversari: Ja us heu descarregat les entrevistes a fer any rere any i així veure com creixen i canvien els vostres fills? A què espereu
Taller de gegantons: Vam passar un matí diferent creant una miniatura de gegants. Sembla contradictori, miniatura de gegants. Però així aprenem com es creen aquestes figures tradicionals

Coolhunter:
Temps de tardor

Estudi:
Fotografies de tardor


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...