dimarts, 25 de novembre del 2014

Atelier: conjunt d'aniversari

Aquesta setmana passada vaig tenir una petita feina extra. Una amiga tenia un bateig i aniversari al mateix moment, d'una petita que feia 12 mesos. I em va demanar si tenia alguna cosa per poder-li regalar.

Sempre em dic a mi mateixa que hauria de tenir un petit mostrari, no fer les coses per encàrrec (que també). Però em vaig animar i li vaig ensenyar les teles que tenia. La mateixa nit em posava a cosir. Regal exprés però del qual no em queixaré perquè si algo m'agrada és cosir una peça que sé que ja té mestressa.

Així que ja em teniu cosint un conjunt ideal per la temporada de tardor, format per una tovalloleta, un neteja-babes i un pitet amb goma elàstica, d'aquests que els nens aprenen a posar-se sols. Les tres peces estan cosides amb cotó i tovallola. Estil i comoditat a la vegada.


Què us sembla aquest conjuntet? Si teniu un aniversari especial podeu visitar els regals personalitzats i fer una comanda personalitzada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...