divendres, 25 d’abril del 2014

Aparador: Sant Jordi i la lectura

Aix, he tardat una mica. M'he agafat unes vacances una mica llargues. Encara no hem tronat a la rutina habitual i la feina es comença a acomular. Però hem necessitat desconnectar de tot. Espero poder-ho explicar (encara que no tingui res a veure amb això) d'aquí a poc temps.


Bé, després d'aquesta entradeta, com ha anat el Sant Jordi? Jo la veritat és que el vaig aprofitar com no havia fet des de feia anys. Vaig passejar al matí per les parades, vaig dinar a una terrasseta, vaig comprar els llibres, vaig veure gegants i vaig descarregar tensions en la Fogonada.

Com és habitual vam comprar dos llibres per continuar amb la col·lecció ja niciada a casa. Els toca toca i els Contes del Follet no poden faltar.

I ja busquem llocs on perdre'ns a llegir...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...