divendres, 18 d’abril del 2014

Aparador: Buscant ous de pasqua

Mentre llegiu aixòjo estic tumbada al pati mirant com els meus fills i els cosins busquen pel pati tot d'ous de xocolata que un conillet entremaliat ha amagat.

Sí, finalment de vacances després d'unes setmanetes de molta feina i uns últims dies de preparació de noves peces. Crec que em mereixo desconnectar encara que siguin tres dies.

A més aquests dies han vingut carregats de novetats. Gràcies a la Íngrid de Kuka and bubu he rebut un premi per aquest blog. Li dec, i us dec, un retorn, una explicació més detallada. També gràcies a l'Anna de Petit taller de costura, que m'ha fet una entrevista com a mare cosidora que sóc i a qui aviat posaré cara offline (quan pugi per les vostres terres). M'agrada posar-vos cara.
via Pinterest

Espero que disfruteu d'aquestes festes i ens veiem a la tornada!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...