divendres, 31 de gener del 2014

Dies de... gener

Nou any, noves propostes, noves idees

Deixem2013, comencem 2014: Hem acabat el 2013 i encarem el 2014 amb noves idees...
Aparador: Móns petits: Idees per crear ciutats o llocs amb casetes de fusta, clics...
Coolhunter: Happeak: Una de les propostes daquest any. Ensenyo marques de roba que m'inspiren/ m'agraden. La primera Happeak, lituana.
Estudi: Petits fotògrafs: Jocs per fer amb nens de 3 a 6 anys amb una càmera de fotos.
Atelier: Conjunt per l'Ariadna:  També el Caga Tió ha passat per p'tit gat i s'ha endut un conjunt de faldilla i quimono.
Slow walk: Dalí per nens: A l'aniversari de la mort de Dalí propostes per endinsar-se a aquest món amb ulls de nen.
Des d'on cuso i futurs tutorials: Us vaig demanar propostes (al final d'aquest article i a facebook)i em vau respondre. Una d'elles està apunt d'arrencar

I la música que m’ha acompanyat:
Bon dia!. Dàmaris Gelabert
Royals. Lorde

I les troballes que he fet:
Masa para moldear. Parents place
Jugando bajo la mesa. Cosiendo y aprendiendo
Pequeña selección de libros inspiradores para regalar en esta navidad. Mammaprooff

Ah, i abans de marxar us convido a participar al sorteig de facebook que he organitzat per celebrar els 100 amics!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...