dimarts, 28 de gener del 2014

D'es d'on cuso i futurs tutorials

Us presento el meu petit racó de costura. Aquí és moltes nits, quan els nens ja dormen, em poso a cosir. Fins i tot algun cap de setmana aprofito, si volen estar jugant al meu costat. Ja que el meu racó està a l'habitació de jugar, enmig de cuinetes, tendes de campanya, llibres, legos i trens. I fins i tot un llit.

Us el presento també perquè com heu pogut llegir tinc previst fer un tutorial mensual... De moment començaré amb coses molt senzilles (tinc previst un de tovalloletes i un de gorra amb visera). Qualsevol idea d'allò que us agradaria cosir o pregunta serà benvinguda.

Us hi apunteu?

Us animarieu a penjar les vostres creacions en un tauler de pinterest o en un grup de facebook? (per cert, si no coneixeu pinterest també tinc preparat un tutorial. Serà per "pinterest business" però si voleu en puc fer un de pinterest per usuaris.)

1 comentari:

  1. molts d'ànims, aquí també una cosidora nocturna, que hi farem és el que té tenir petits per casa.
    Estaré esperant els teus tutorials i encantada de col·laborar amb el que proposis, vaig lenta però vaig!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...