dimarts, 10 de desembre del 2013

Fireta de Nadal

Divendres passat, aprofitant el pont, vaig assistir a la meva primera fira com a "paradista".


A Vimbodí i Poblet fan la fireta de Nadal per recollir diners per l'escola del poble. Primer van fer paradetes on els nens de l'escola hi venien manualitats que feien ells. Per animar la fira es va demanar que també les botigues hi assistissin. I aquest any també hi hem participat.

Hi vaig portar peces que tenia fetes, que no han estat encàrrecs. Perquè no tinc mostrari i tampoc tenia temps de fer noves peces o ninotets ja que la idea va sorgir amb poc temps. Però per mi era important donar-se a conèixer.

A més, és la fireta del poble. D'un poble petit i on tothom es coneix. D'un poble on moltes vegades es compra per "compromís". Com que les espectatives eren aquestes ben contenta he sortit amb uns petits encàrrecs pel tió.

I també he après dels errors. Tinc feina pel proper any o per properes fires: tenir mostrari ben variat, tenir ninotets i petites peces i ja que és una fireta nadalenca preparar decoració per aquest temps.

Com podeu veure, feia una mica de fred aquest cap de setmana...

no, no és la millor foto del món però aquí podeu veure l'equip p'tit gat al complert

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...