dimarts, 8 de gener del 2013

Un quilt especial

El tió ens ha portat un regal de molt lluny,ens ha portat un regal que arriba d'Irlanda. La veritat és que va arribar abans del previst, però va quedar guardat i amagat fins que el tió va decidir que ja era hora de sortir.


Aquest quilt va ser un encàrrec que li vaig fer a la Irina de El petit taller. Totalment recomanable el seu bloc i la seva botiga etsy.

A la Irina la vaig “conèixer” a través d’un fòrum de mares cosidores i de seguida me’n vaig fer seguidora. Jo, de quilts, ni idea, però com he dit en alguna ocasió tinc una enveja sana a qui en sap fer. Jo no m’hi veig capaç.

Vaig pensar que seria una bona idea tenir una manteta que ens pogués servir per jugar al patí de casa els avis, al parc o dins de casa. Que pogués servir per tapar-se mentre miren la tele al sofà o observem les estrelles a l’estiu.

Tot i que l’Irina tenia a la botiga quilts molt macos cap m’acabava de convèncer, així que li vaig preguntar si me’n podria fer un a mida. Vam escollir colors juntes, a través de correus on m’ensenyava propostes i la vaig deixar fer. Fins a l’últim moment una sorpresa de com seria. Fins que em va enviar una foto.
Ja me’n vaig enamorar. Els tons tardorencs el feien neutre, tal com volia. I als bitxos de casa també els hi ha agradat.

Ho veieu oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...