divendres, 11 de gener del 2013

Carrer peatonal

Diuen que una característica de la cultura mediterrània és la seva vida al carrer. Segurament és cert. Tenim la sort de gaudir de bon temps bona part de l'any, amb temperatures mé so menys baixes però amb un sol que ho relaivitza tot. Això fa que sí, que fem vida al carrer. I a mi que m'agrada.

Els racons que en general m'agraden més de les ciutats són els seus carrers peatonals. Però hi ha carrers i carrers. N'hi ha de comercials, n'hi ha de pas, n'hi ha de tranquils...


Aquest carrer està aprop de casa. Quasi no hi ha cap botiga (una de menjars preparats que ens ha salvat més d'un diumenge...), es podria considerar carrer de pas. Però el que m'agrada és que a molts carrers d'aquests a l'estiu fan revetlles, festes de carrer. Estan enfocats principalment als nens, però tot i així es traspua un ambient familiar, de coneixença entre veïns...


Aquest any hi vam anar, el petit era molt petit i això va fer que em quedés bona part de la festa asseguda amb els veïns, davant aquesta finestra. Fent vida de carrer. La casa de la finestra em va agradar. M'agraden les cases de cós, típiques d'aquesta zona. És un bon Slow walk per perdre's-hi.



I vosaltres, on teniu un Slow Walk?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...