dimecres, 5 de desembre del 2012

Nous pantalons per nadons

Un dia, parlant amb una amiga que té un nen de l’edat del meu em va comentar que a ella li agraden els pantalons bombatxos. Referint-se als pantalons de ne. Tenen les seves avantatges, com que els nens porten bolquer no molesta, són amples (ideal per nens moguts) i són còmodes.
Així que em vaig posar mans a l’obra. Vaig agafar una tela de pana i vaig fer proves:


El què passa és que la meva amiga no em va comentar quin tipus de bombatxo es referia... i en vaig fer dos!


Així que ja tinc dos pantalons més al sac. I per fer-los una mica més divertits amb petit detall en forma d’animal. Aquests són talles de nadó, també tinc la idea preparada en talla de “gran”, a partir dels 2 anys amb la diferència que els seus animalons seran petits monstres...


D’aquí poc en veurem el resultat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...