divendres, 2 de setembre del 2011

Propòsits

Com vaig comentar fa poc s’acosta el naixement del meu nou nebot. També s’acosta el final de les vacances i el retorn a la rutina. I el plantejament de nous projectes, ocupar-me l’agenda d’activitats, etc. O el que és el mateix: Ja em falta temps.

Estic agafant propaganda de Centres Cívics (aquest entre altres) per veure les activitats que organitzen, mentre espero saber si aquell ballarí farà de nou el seu "curs". I decidir si opto pel ballarí que dóna canya o per unes classes de centre cívic (que sempre són més patxangueres). Del gimnàs crec que me’n oblido: o dansa o gimnàs, però les dues coses amb l’horari que tinc difícil...

Una horeta per la L. i el seu piano/ el meu piano (més les hores d’assaig a casa)

Projectes per cosir: Uns pantalons per la N., el regal d’en M., alguna cosa per l’O.? El vestit i la camisa amb caputxa per a Mar (que són de Costura, n’haig de parlar, d’elles), unes faldilles per mi (crec que aniran al curs de cosir de Costura), una bossa per dinar, els jocs de viatge que vaig pensar abans d’anar a Noruega i no vaig tenir temps (o com distreure una nena en un vol d’avió de 3 hores)...

I encara m’ha de quedar temps per jugar amb la Mar, anar al parc, estar amb en T., estar a casa sense fer res...

3 comentaris:

  1. ...només una petita pregunta indiscreta...qui és aquell ballarí que dona canya?...

    ResponElimina
  2. Caterina, sí... ho vaig veure abans de l'estiu, quan vas fer el curs i no vaig arribar a temps... me l'apunto!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...