dijous, 25 d’agost del 2011

Buscant idees

Quan vaig començar a treballar en horari d’estiu vaig pensar: tindré temps de fer coses. Se’m va acumular la feina. Després vam començar vacances (ara uns dies aquí, després el viatge llarg...) i arribar just per començar a treballar de nou. En horari d’estiu encara.

I penso: quan hagi acabat de guardar les coses del viatge, classificar fotos, preparar el curs de la Mar i el meu (els meus propòsits d’any nou comencen al setembre) tindré temps de fer coses, d’aquella llista que s’acumula al costat de la màquina de cosir. Quan de cop veig a ma germana i dic: Ostres! Que seré tieta abans del que m’espera! I no tinc res pensat per regalar-li.

A més, és el tercer, cosa que dificulta pensar què li puc regalar. Tinc clar que vull que sigui algo fet per mi, és més original i s’agraeix més (els germans tenen cosetes, i la mare encantada). Però què? I quan m’hi poso?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...