dijous, 24 de març del 2011

Hi havia una vegada...

Mirant dissenys de bosses vaig sentir a parlar de Once upon a thread. No vaig acabar d'entendre de què anava i no li vaig donar més importància. Avui he vist que la Dana en parlava: durant el març estan convidant a diferents persones a que dissenyin i cusin roba basada en llibres infantils.



M'ha agradat molt la idea. M'han agradat molt els vestits que hi he vist, encara que els llibres no els conegui. I m'ha donat idees per possibles vestits nous, apart de les dues samarretes que tinc preparades, que curiosament també es basaven en contes infantils: La caputxeta vermella i La rateta que escombrava l'escaleta...

A veure si les personalitzo aviat i les poso aquí, ara que tinc preparades unes fotos de la temporada-estiu que estic creant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...