dimarts, 7 d’octubre del 2014

Coolhunters que comencen, coolhunters que tenen futur


I dos dies després encara estic situant-me. Situant-me per tot el que vaig aprendre, situant-me per tot el que vaig viure, situant-me per les persones a qui vaig conèixer. Vaig anar-hi per tirar endavant el meu altre negoci, però la gent que vaig conèixer, la majoria, eren petites artesanes.

Artesanes que d'un hobbie estan convertint a un negoci. Algunes costureres, altres ganxeteres, o dedicades a la fotografia, a les festes infantils... I com que aquests projectes valen la pena seran projectes que formaran part del nostre Coolhunter durant aquest any, aquesta temporada. Coincidiran amb altres coolhunters que vagi descobrint, amb altres mares (en la majoria dels casos) que estan creant sentint la inspiració en els més petits. Potser en alguns casos formaran part dels Aparadors, o de les Slow Walk. Donant-se a conèixer. Servint d'inspiració.
Fotos extretes d'instagram de @vmartinp i @veoveomagazine

Serà una de les novetats d'aquesta temporada...

Us convido a conèixe'les amb mi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...