divendres, 28 de febrer del 2014

Dies de... febrer

http://madresfera.com/embajadoresdelcolor/moodboard/photodetail/bee-reed-by-ptit-gat.html


Participo a Embajadores del Color Bugaboo by Madresfera. Em voleu ajudar? Podeu votar el meu mood-board. Bee reed. Bee p'tit gat.

Atelier: Nous sarouel: Comença la KWC i m'hi apunto. Aprofito perprovar un nou model de pantaló cagat. La primera versió en blau llampant.
Coolhunter: Petit Cochon: marca alemanya de roba per nens amb les dues característiques principals que m'agraden: la comoditat i la possibilitat de fer roba "multitalla"
Slow walk: Contes a la biblio! Apart de poder passejar pels voltants de la biblioteca hi organitzen tot d'activitats tant per nens com per grans que volen fer de nens. Una bona estona...
Cosim plegades: Tutorial de tovalloletes. El primer tutorial que faig. Un de senzill. Cosim tovalloletes amb estampats alegres, per poder portar a la bossa per qualsevol emergència.
Aparador: Pinterest per no iniciats. Continuem amb els tutorials, i alhora presentem nou blog.  Aquesta vegada us presento la meva altra feina i com crear un tauler de pinterest.
Atelier: En T: a la platja. I per acabar el mes us ensenyo cpm en T. disfruta dels nous saruel
Shop. P'tit gat. Ara també podeu accedir a la botiga sense sortir del blog

I les troballes que he fet:
Monoprinting: Easy art for toddlers and preschoolers. Twodaloo
ColorinColorao busca nuevo dueño. Colorin Colorao
Embajadores del color. Madresfera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...