divendres, 22 de novembre del 2013

Calendaris d'advent

L'any passat em vaig plantejar fer un calendari d'advent, però el temps se'm va tirar a sobre. I a més ningú el reclamava a casa, era simplement que em venia de gust.

Aquest any el factor "temps", "dies" comença a entendre's més. També el factor "paciència". Això vol dir que a vegades costa molt explicar quan passarà una cosa, quin dia arribarà i tot és a base d'exemples: l'aniversari serà després que s'acabi l'escola, faci molta calor, passi la festa major i llavors ja tocarà, o els dies grocs (dilluns) toca anar a ballar...

I des de fa uns dies que la pregunta "I quan venen els Reis?" es va repetint. La resposta habitualment és: "una vegada hagi vingut el tió i li donem prou menjar, llavors vindran els Reis, i com que el tió no hi és hem de tenir paciència." Però ni així  s'acaba la curiositat.

Així que aquest any sí, aquest any toca calendari d'advent.

http://www.danamadeit.com/2011/11/our-advent-calendar-and-a-list-for-getting-started.html

http://www.pinterest.com/pin/15481192442796399/

http://www.etsy.com/es/listing/35920560/calendario-de-adviento

Així que anem buscant idees. L'opció p'tit gat hauria de ser algun calendari cosit, però el temps m'apretaria massa. L'opció llibres m'agrada especialment però crec que optarem per l'opció pinces amb diferents regals, que seran jocs per fer, llibres per llegir o altres propostes estil: els reis diuen que demà toca pizza per sopar.

I si voleu veure més opcions podeu visitar el nou taulell de Pinterest, on anirem penjant novetats segons festivitats. Hi esteu convidats/des a participar, només cal que m'ho demaneu per donar-vos accés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...