dimecres, 18 de setembre del 2013

Bombatxos per qualsevol moment

Bombatxos. Sarouels. Harem. Cagats. Els hi podeu dir com vulgueu.

Pantalons amples i còmodes pels petits que van encara amb bolquer perquè els hi permet llibertat de moviment. Els nens més grans també disfruten dels bombatxos per jugar, córrer...
1. Samarreta Vertbaudet, Jaqueta Vertbaudet, Bombatxos p'tit gat // 2. Armilla Verbaudet, Bombatxos p'tit gat, Samarreta Zara // 3. Bombatxos p'tit gat, Jaqueta H&M, Body BoboChoses


Tot i que pot semblar que els bombatxos són pantalons per moments més d'esbarjo, combinats amb una jaqueta o una blusa pot servir també per una trobada familiar.

Us presento tres pantalons amb els seus respectius conjunts de jaqueta i samarreta. Però es poden combinar entre ells de totes les maneres que vulgueu, com més us agradin.

Quines combinacions farieu?

3 comentaris:

  1. M'agraden molt els granates, troboo que aquest que aquesta guineueta li dona un toc molt divertit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guineueta? jejjeje... són els bombatxos "mússol"... potser el color enganya ;)

      La veritat és que aquest detall també m'agrada molt!

      Elimina
    2. Jaja, vaig dubtar entre guineu o mussol, però efectivament em vaig guiar pel color. No pateixis, són preciosos igualment!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...