dimecres, 10 d’abril del 2013

Els sarouel i el cibercosinet

Els primers sarouels que vaig fer van ser per encàrrec. La idea la tenia, només em faltava tenir la personeta que els portaria.

I aquesta persona va ser un cibercosinet. La seva mare volia uns pantalons adaptables a diferents edats del nen. Aquests pantalons tenen l'avantatge de ser amples suficients i queden bé sent llargs o curts, així es poden adaptar als nens menors d'un any, que creixen ràpidament.


Els pantalons que li vaig fer, després de parlar amb la seva mare i triar teles, colors, etc, van ser els de pana amb un mussolet taronja. Aprofitant que hi estava posada en vaig fer uns de reversibles.

Al final en Lluc s'ha quedat els dos pantalons i la seva mare m'ha fet arribar aquestes fotos on els llueix.

Si vosaltres també voleu uns pantalons tan divertits i comòdes com aquests només heu de contactar amb mi.



1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...