dimecres, 27 de març del 2013

Armilles reversibles

Feia temps que tenia pensat fer unes armilles, aquesta vegada sense caputxa. Ideals per portar ara que comença a fer bon temps però encara refresca, ideals per posar sota o sobre un jersei com un segon abric.

I a més reversibles. Per escollir a cada moment si es vol estampat o llis.


Van quedar preparades, però no sabia quin tipus de botó utilitzaria per unes armilles reversibles.

Només les utilitzava la meva filla per jugar a ser "delegada de classe", ja que els delegats porten armilla, pel què he descobert amb els seus comentaris.

Al final, quan ja pensava en posar uns snaps i mirava quin model seria més "amigable" per una peça reversible la Dana va posar a la venda un nou patró i en va mostrar alguns modela ja fets. Vaig veure la llum.

I per fi puc dir: ja tinc armilles reversibles!

6 comentaris:

  1. M´encanta la tela estampada!! I t´ha quedat moolt bé!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!
      Amb aquesta tela estic preparant un doudou i un conjunt de canasteta :)

      Elimina
  2. Uauuuuu, genial la jaqueta de delgada juarss. M'agrada la idea dels reversible, dos millor que una.
    Enhorabona per la feina.

    ResponElimina
  3. És molt xula i el fet que sigui reversible la fa molt versatil! Segur que li treureu molt partit!

    ResponElimina
  4. Gràcies!
    Sempre se la posa amb l'estampat a la vista :) Ho troba més divertit

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...