dimarts, 19 de febrer del 2013

Trobada llanaire, primeres ganxetades

Diumenge vaig anar a la trobada llanaire que organitzen les noies d'Iluro Craft. Tenia curiositat per conèixer l'Ari Togores i les noies, dones, que es troben un diumenge al mes per passar l'estona entre llanes. De moment no m'hi he dedicat, a la mitja i al ganxet, més que res per no trobar una altra afició que em tingui enganxada, però sí que envejo molt la "socialització de la llana". Seria difícil fer una trobada mensual de cosidores de màquina de cosir, en canvi quedar a un bar per xerrar, fer un té i fer ganxet és molt més senzill.

M'hi van acompanyar els petits de casa i la gran es va animar a jugar amb les flors de tapetes que s'estaven fent, fins al punt que em va dir que li agradaven molt i que volia aprendre a fer-ne. És petita encara però ja em veieu a mi agafant una agulla, fil i demanant ajuda. Bé, més que fil era trapillo.

Podeu veure la diferènca entre el meu "collaret" i el que van fer per ensenyar-me'n...


I a la propera farem mitja. I dic farem perquè si tot va bé hi passaré a mirar si me'n surto.

1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...