dimarts, 22 de gener del 2013

Sarouels per un cosinet

Si hi ha una cosa que m'agrada de cosir és quan d'un comentari, d'una proposta en surt una peça. M'agrada fer la roba per comanda, perquè així puc personalitzar la peça, fer-la a mida.

Aquest pantalons van sorgir d'un moment d'aquests, d'una conversa amb una amiga, una companya de viatge maternal.

Els vermells els vaig fer especialment per ella, pel seu fill Lluc, que espero que els pugui disfrutar ben aviat.

Tenen forro per dins de cotó perquè a l'hivern vagin ben abrigadets

Els segons els vaig fer aprofitant que tenia les teles, la idea i les ganes. Potser també seran per en Lluc. De moment no tenen amo, així que es poden trobar a la meva botiga. I n'hi haurà més com aquests, amb altres estampats i talles.

Són reversibles, així que es poden portar de les dues maneres. Són de cotó així que també abriga.
Així que si en voleu, ja sabeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...