dilluns, 15 d’octubre del 2012

De premis i altres intimitats

A vegades el resultat de publicar a un bloc el veus a través dels comentaris, a vegades per les estadístiques (sempre tan fredes) i a vegades perquè et dónen un premi. Sense valor econòmic clar, però molt de valor anímic.

La MilMolt m'ha donat aquest premi,

en el qual haig de respondre algunes preguntes...

1) Què em va portar a escriure aquest bloc?
Un dia, més per afició que per altra cosa, vaig començar a cosir. Per passar l'estona, per fer detallets a la meva filla... i vaig pensar: ja que ho fas, perquè no ho ensenyes?

2) La meva font d'inspiració: Uf! Moltes! Qualsevol peça d'una botiga, blocs que visito sovint... però sobretot les necessitats del dia a dia

3) Quan em dedico a fer el què faig: Després d'aprofitar qualsevol estona lliure m'he aplicat un horari. Com a mínim (i moltes vegades com a màxim), un vespre-nit a la setmana, quan la tranquilitat entra a casa.

4) La meva millor creació? Encara està per arribar. Però estic especialment orgullosa de la primera faldilla i del primer quimono, la primera per mi, la segona pel petit de casa.

Hi ha molta gent a qui li podria donar, molts blocs que segueixo, etc. Però aquesta vegada els he volgut donar a 5 persones especials, 5 persones que, com jo, proven de tirar una idea endavant i que s'expliquen les penes a Oye Deb:

Nino y Mo
Cucatraca
La gata con botas
Srta Malasuerte
Numon

M'he trobat bastantes explicacions de què han de fer les persones que reben aquest premi, sobre les preguntes que han de respondre, etc. Així que ho deixo obert a que les persones premiades parlin d'elles, anunciïn que han rebut el premi o simplement siguin més conegudes, que s'ho mereixen!

2 comentaris:

  1. Hola p'tit gat,
    m'he trobat precisament el teu blog en una de les meves estadístiques. M'ha fet molta il-lusió que em ressenyessis. Precisament ara em manca més difusió que mai (ja m'hauràs llegit les "penes" a "Oye, Deb" ;-), o sigui que MOLTES GRÀCIES, de debó! Anem fent, amb il-lusió. Una abraçada,

    Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia, precisament per això és el premi, perquè t'ho mereixes!
      A poc a poc ens en sortirem ;)

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...