dilluns, 7 de maig del 2012

Diumenge mandrós

Diumenge va ser d'aquests diumenges que m'agraden. Un diumenge que pot ser un dissabte, si va acompanyat d'un dia d'excursions, visites o sortides. La combinació perfecte, un dia mandrós i un dia mogut.

Ens vam llevar aviat, vam comprar el diari i els croïssants, vam esmorzar amb la calma i fins l'hora de fer el segon esmorzar, el vermut o el que ens vingués de gust, tot passejant pel centre, ens vam repartir la feina: La petita jugant amb les seves nines, els seus clicks i tot el que va trobar i escampar pel menjador, el seu pare a l'ordinador avançant feina i jo acabant projectes i començant-ne de nous.

Vaig acabar la túnica del Cosim plegades i la manta per un recent-nascut que no serà el meu (ja en té una d'igual, de manta) però que encara no sé qui serà. Vaig retallar els pantalons nous, curts, per la petita però no vaig poder-los cosir per falta de fil negre, vaig retallar les teles per dos models de bolso iguals però de diferent color, per la meva mare i per qui el vulgui, vaig fer la primera petita tenyida de roba morada (bodys, camises i llençol) per la germaneta/ germanet.



I una vegada tot preparat i arreglat, vam sortir a passejar, sabent que el matí havia estat agradable, tranquil, intents.

1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...