dijous, 15 de març del 2012

Un vestit per un sew along...

Deuen ser les casualitats que s'uneixen...

però just avui he vist un vestit del qual me n'he enamorat. La forma, els colors, l'estampat... Car no era però alhora he vist que difícil de fer tampoc. I m'he dit: per què no el faig jo?

Així que m'he posat a buscar un patró talla adulta per fer el vestit. L'he trobat a Burdastyle. M'ho he preparat per algun dia, posar-m'hi.

I he entrat a mirar altres blogs, entre ells el de la Rae. I aquí la casualitat ha entrat a jugar. Prepara per la setmana que ve un sew along per fer un top d'adult. Roba per mi. Ok, ok, no és un vestit... però sí que em serveix a mi per "provocar-me", per posar-m'hi. Quan he vist que era la setmana que ve he pensat: ho porto clar! Però acaba a l'abril. Tinc temps. Potser no l'estrenaré fins l'any que ve (la meva panxa no crec que em permeti posar-me el vestit) però sí, aquesta vegada em toca a mi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...