dijous, 1 de març del 2012

Bosses de mà

Després de setmanes obrint i mirant la bossa on hi guardo les teles que em van regalar, m'animo a treure'n profit. De l'Anna de Noodlehead en trec dos idees: unes bosses de mà i un porta bolquers que vindran més endavant, ja que m'aniran bé).

I em poso mans a l'obra.
Evidentment el primer té un resultat desigual, ja que m'avanço a fer un pas que tocava al final i haig d'inventar com posar-hi la cremallera.
Però amb el resultat a la mà m'animo i en faig una segona.

2 comentaris:

  1. Doncs t'han quedat molt bé! Buf semblen molt complicades de fer amb aquest arrugat. Ja tinc ganes de veure els bolquers. M'apunto el blog per dónar-hi una volteta.

    ResponElimina
  2. Gràcies Núria!
    L'arrugat sembla fàcil a les instruccions (cosir amb puntades llargues, agafar el fil i estirar perquè la tela s'arrugui) però a la pràctica el fil no sirt amb tanta facilitat... a vegades ho embasto que és més senzill...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...