dimarts, 10 de gener del 2012

Nou curs de Costura

Costura, la botiga de Barcelona a que m'he viciat, fa un nou curs aquest cap de setmana. Només una tarda, la de dissabte. Només necessites portar la tela, el fil i les ganes. Elles t'ofereixen la màquina, el patró, el berenar i més ganes.

Després d'estar valorant totes les activitats que tenim organitzades pels propers caps de setmana he vist que sí, definitivament tinc la tarda per mi així que cap a Barcelona, a fer-me un nou gorro.

La meva perdició, els gorros.... hi ha gent que es perd per les sabates (no em puc queixar tampoc) però lo meu són els gorros. El problema és que no me'ls poso gaire, i mira que ara pel fred, anirien perfectes... Així que me'n faré una mida.

Ja us ensenyaré què tal va.

Encara queden places, si algú s'anima...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...