dijous, 21 de juliol del 2011

Regals, regalets - Presents, little presents

El dia que vaig estrenar bossa nova ja em van fer un encàrrec. Ma germana en volia un per ella.

Al cap d'unes setmanes era una amiga qui me'n demanava un. Bé, no me'l demanava exactament, simplement va dir: jo vull una bossa gran pel tupper. i l'endemà jo comprava una tela pensant en ma germana. Li veia del seu estil.

Però com que em donava per fer dues bosses vaig parlar amb l'amiga i sense dir com era la tela li deia: Tinc roba per fer-te una bossa.

Aquest cap de setmana vam celebrar el seu aniversari. Jo em vaig haver de posar mans a l'obra la setmana abans, després de tenir la tela retallada i preparada per cosir des de feia setmanes.

El resultat? Dos models diferents:

Model 1. Senzill i amb botó de tancament.

Model 2. Reversible. Dos bolsos en un.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...