dijous, 30 de juny del 2011

Monica, les magdalenes i jo

Recordeu Friends?
Do you remember Friends?
I la Mònica?
And Monica?

Tenia el "petit problema" que li encantava cuinar. I en un dels capítols va fer magdalenes per tots els seus veïns, que va regalar molt amablement amb un cistellet. Si no recordo malament la resposta no va ser l'esperada.

She had the "little problem" that she loved to cook. And in one of the chapters she made muffins for all her neighbours, she gave it with a little basket. If I remember correctly the answer was not the expected.

Però jo em vaig quedar amb el fet. Perquè a poc a poc me n'adono que sóc igual.
Si els dolços no engreixessin tant em dedicaria a les magdalenes i a les galetes. Tot el dia en faria, i els regalaria a amics, coneguts, companys de feina... I a casa contents, però amb uns kilos de més, que no ens convenen.

But I was left with the fact. So slowly I realize that I'm like her.
If candy would not be so fattening I would dedicate to muffins and cookies. All day I would make them, and give them to friends, acquaintances, colleagues ... And happy at home, but with some extra kilos. We can't.


Per això obro una secció nova de blogs a seguir: Receptes

For this reason I open a new section of blogs to follow: Receptes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...