dimarts, 17 de maig del 2011

Resultat de la kcws

Ha passat la setmana. Ha acabat el termini. Però no la feina.

Com ja em veia a venir no he tingut tot el temps del món per dedicar-lo a cosir. Que sí, que era una hora al dia i el dia té moltes hores. Però moltes vegades el meu dia comença a les 8 del vespre, una vegada la Mar sopa i va a dormir. I acaba quan la son pot amb mi. Així que entre aquestes poques hores haig de fer moltes, masses, coses.

Vestit a quatre mans: La part de dalt l'ha fet la meva mare, la de baix jo. Hi ha dues versions.

Per la cosina:

Per la filla:
Samarreta bàsica del Zara costumitzada.


Pantalons per l'estiu


Estic contenta. No he complert però he pogut avançar coses que tenia en ment i plantejar-me noves coses a fer. A poc a poc. Triaré un dia perquè sigui EL dia. Aquell dia el dedicaré a això.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...